Bewust Deals
Met een Bewust Deal kun je als lid van Bewust Haarlem een dienst of produkt aanbieden met korting. Met een Deal kun je je bedrijf en aanbod effectief extra onder de aandacht brengen bij jouw doelgroep.
Een Bewust Deal:
- Betreft een produkt of dienst (dus geen workshop e.d.);
- Heeft een prijs (exclusief korting) van maximaal 89 euro;
- De korting is minimaal 35%;
- Loopt 14 dagen en is al die tijd zichtbaar op de pagina Bewust Deals.
- Wordt 1 x onder de aandacht gebracht via de nieuwsbrief naar 4.000 abonnees.
- Wordt 1 x gedurende 4 dagen gepromoot via de Facebookpagina van Bewust Haarlem (8.000 likes).
- De kosten van een Bewust Deal zijn 60 euro (ex. BTW).
- Je kunt een Deal zelf aanschaffen en maken via je persoonlijke dashboard (log-in).
- Nadat je de Deal hebt aangeschaft, kun je deze aan gaan maken.
Collega Annelies de Vreeze over de Bewust Deal:
"Ik ben positief verrast door de hoeveelheid reacties een aanvragen die ik heb gekregen na het plaatsen van een bewust deal. Maar liefst 11 nieuwe klanten heeft het opgeleverd! Wat fijn dat door het grote netwerk van Bewust Haarlem mijn diensten onder de aandacht komen van zoveel mensen die geïnteresseerd zijn in persoonlijke groei, duurzaamheid, gezondheid en welzijn."
Zodra de Deal door jou is aangemaakt, zal deze nog worden beoordeeld door de coördinator. Indien nodig zal er nog redactie plaats vinden. Het is immers zowel voor jou als Bewust Haarlem van belang dat de Deal aantrekkelijk is, en dus bijvoorbeeld voldoende korting moet hebben, goede foto's en een pakkende titel en omschrijving.
- Er worden maximaal 3 Bewust Deals getoond op de website. Je Deal is daarmee gegarandeerd van veel aandacht.
- Jouw Deal kan pas geplaatst worden als er minder dan 3 Deals actief zijn. Je kunt wel een Deal alvast aanmaken en reserveren.
Collega Esther van der Landen over haar ervaringen met de Bewust Deal:
'Ik doe voor de 2e keer mee en had binnen 4 dagen 7 nieuwe cliënten in mijn agenda staan!. Van de eerste deal komen de cliënten nog steeds voor behandelingen. Dus het is echt super om zichtbaarder te worden en nieuwe clienten de weg naar de praktijk gaan vinden..Echt een aanrader!'
TIPS voor een effectieve Deal
Hoe lang duurt de sessie? Wat is het doel? Waarom dit doen? Wat ga je concreet doen? Is de afbeelding pakkend genoeg? En is de korting voldoende om mensen over de streep te halen? Houd het kort en bondig. Geef eventueel meer informatie over het aanbod op je eigen website.